CERITA CINTA

lirik ini mengingatkan perjalanan cinta yang menyiksakan

jika teringat tentang dirimu,
berlinang air mataku 
ku rindu saat-saat bersamamu

namun kini kau bukan milikku
dan berakhir sudah cintaku
biarkan saja hatiku bicara
ku masih sayang padamu
aku selalu mendoakanmu
agar kau bahagia
bersama dirinya selamanya

mengapa mudahnya hatimu mendua
ku lapangkan dada walau aku terluka
semoga bahagia bersamanya dirnya
kerana kau telah memilih dia

betapa sakitnya apa yang ku rasa
tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
semoga ku bisa untuk melupakannya 
kerana ku masih mencintainya

Namun kini kau bukan milikku
dan berakhir sudah cintaku
biarkan saja hatiku bicara
ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
agar kau bahagia
bersama dirinya selamanya wooo wooo

Mengapa mudahnya hatimu mendua
ku lapangkan dada walau aku terluka
semoga bahagia bersama dirinya
kerana kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkan hatiku yang terluka
semoga ku bisa untuk melupakannya
kerana ku masih mencintainya

*life is tough,, be strong


Comments

Popular posts from this blog

Aku gadis biasa mencari Hikmah di sebalik dugaan

Saat Dihimpit Masalah

Nyamuk di sebut dalam Al-quran ???