Saat Dihimpit Masalah



"Ya Allah, Jika suatu hari aku putus harapan dan tujuan.
Semoga engkau berikan Daku kekuatan bahawa takdirMu lebih baik
dari apa yang aku sangka"

suatu hari itu telah berlaku kini..
Ujian kali ini terasa berat untuk ku pikul. masih tercari-cari jalan penyelesaian..dan mengharapkan ada sinar bahagia di kemudian hari.

"perkara yang berlaku sudahpun tertulis. takdir namanya. takdir akan datang tanpa diduga
yang pasti sekarang belajar muhasabah diri"

ya betul..apa yang berlaku sudahpun berlaku
dan pastinya masa takkan dapat ku undur lagi..
penyesalan tak berkesudahan,, semoga redho dengan apa yang berlaku

berikanku kekuatan, berikanku sokongan Ya Allah..
aku tak pasti apa yang harus ku lakukan untuk menangani masalah ini
yang pasti aku tak boleh berputus asa. namun, aku memerlukan bahu, dan seseorang untuk ku
sandarkan bebanan ini..

Comments

Popular posts from this blog

Aku gadis biasa mencari Hikmah di sebalik dugaan

Nyamuk di sebut dalam Al-quran ???